Ford introduce pe lista optionalelor pentru Puma si transmisia „automata” dual-clutch cu 7 trepte pentru versiunile de echipare ST – Line X si ST – Line Vignale.
DCT 7 trepte
Optiunea poate fi luata in calcul doar pentru motorizarea de 1.0 Ecoboost Hybrid – ce implica si tehnologia BISG – Belt Driven Starter – Generator.
Producatorul spune ca acest sistem in tandem cu noua transmisie DCT, suplimenteaza cuplul pentru varianta de 125 CP cu aproximativ 20 Nm la solicitare, sprintul fiind imbunatatit cu aproximativ 4%. De asemenea, harta transmisiei este sincronizata optim cu cea a propulsorului, astfel ca in turatii optime valorile de CO2 scad cu pana la 5%.
Notiunea de substituire a cuplului…
Pentru versiunea hibrida a motorului de 1.0 Ecoboost, softul este setat astfel incat BISG poate sa subtituie cuplul generat de ICE cu pana la 24 Nm. Aceasta functie permite reducerea consumului de carburant si implicit reducerea emisiilor, in special in rulaje urbane.
„Adăugarea in lista de optiuni a transmisiei automate cu sapte trepte pentru EcoBoost Hybrid, este un alt pas in misiunea noastra de a face electrificarea accesibila tuturor clientilor nostri.”
Roelant de Waard, general manager, Passenger Vehicles, Ford of Europe.
Vezi si … Parteneriatul dintre Ford si Google
Avantaje:
- cuplul motor este imbunatatit cu aproximativ 20 Nm iar valorile de sprint cu aproximativ 4%
- sprintul pana 100 km/h pentru varianta de 155 CP este de 8.7 s
- in modul sport, cutia este mentinuta pe cat posibil in trepte inferioare pentru un raspuns rapid
- beneficiaza de functia – Triple-downshift
- in modul manual treptele pot fi schimbate cu ajutorul padelelor din spatele volanului
via ford media