Renault F1 Team, a lansat monopostul RS19

“Nu tintim o pozitie anume sau un numar de puncte: ce imi doresc sa vad este ca echipa isi continua traiectoria de crestere catre echipele de top”, a declarat Team Principal – Curil Abiteboul.

In sezonul 2018, echipa formata din Carlos Seinz si Nico Hulkenberg, au reusit un bine meritat loc 4 la constructori devansand echipa Haas. Pentru sezonul 2019, Renault mizeaza in continuare pe Nico Hulkenberg si mai nou pe Daniel Ricciardo venit de la Red Bull.

Noul monopost RS19 a prins deja contur, lucrurile sunt foarte avansate, in sediul de la Viry-Châtillon a fost dezvoltat motorul – Renault E-Tech 19 – in timp ce la sediul principal din Enstone a fost dezvoltat sasiul si montajul general. Motorul dezvoltat de constructorul francez va fi folosit si pe monopostul Mclaren MCL34. Pentru 18.02.2018 sunt programate teste pe Circuit de Barcelona-Catalunya.

TECHNICAL SPECIFICATIONS

RENAULT E-TECH 19

ENGINE

Displacement1.6L V6
Number of cylinders6
Rev limit15,000rpm
Pressure chargingSingle turbocharger, unlimited boost pressure (typical 5 bar abs)
Fuel flow limit100kg/h
Permitted Fuel quantity per race110kg
Configuration90° V6
Bore80mm
Stroke53mm
Crank height90mm
Number of valves4 per cylinder, 24
FuelDirect fuel injection

ENERGY RECOVERY SYSTEMS

MGU-K rpmMax 50,000rpm
MGU-K powerMax 120kW
Energy recovered by MGU-KMax 2 MJ/lap
Energy released by MGU-KMax 4 MJ/lap
MGU-H rpm>100,000rpm
Energy recovered by MGU-HUnlimited

GENERAL

WeightMin 145kg
Number of Power Units permitted per driver in 20183 ICE/Turbo/MGUH and 2 MGUK/ES/CU
Total horsepowerMore than 950hp

TECHNICAL SPECIFICATIONS

RENAULT R.S.19

via RenaultSport

584total visits,1visits today

Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *